نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال
سرخط خبرها

ایران بازهم دوم آسیا ماند + عکس

  • کد خبر: ۲۱۱۱۷۰
  • ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
ایران بازهم دوم آسیا ماند + عکس
تیم ملی ایران در رده‌بندی فیفا در رده دوم آسیا و بیستم دنیا است، اما بیشترین جهش نیز به اردن و قطر اختصاص یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، جام ملت‌های آسیا به میزبانی قطر به پایان رسید و تیم ملی فوتبال قطر در فینال توانست با درخشش اکرم عفیف برابر اردن با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

اکرم عفیف به لطف هت تریک با سه ضربه پنالتی در بازی پایانی، عنوان آقای گلی را با ۸ گل زده به دست آورد.

رده‌بندی فیفا در ماه فوریه قرار است به طور رسمی پنجشنبه ۲۶ بهمن از طریق سایت فیفا اعلام شود، ولی با توجه به اتمام دیدار‌های ملی در آسیا این رده‌بندی مشخص شده است.

در این رده بندی قطر قهرمان آسیا  با ۲۰ پله صعود بیشترین صعود را در بین تمام کشور‌ها  دارد و توانست بالاتر از عربستان به رده ۳۸ جهان و پنجم آسیا برسد. اردن دیگر فینالیست این دوره از رقابت‌ها نیز ۱۶ پله صعود کرد و به رده ۷۱ جهان رسید.

ایران نیز در این رده بندی با یک پله صعود به رده بیستم جهان رسید و همچنان دومین تیم برتر آسیا است. ژاپن در رده بندی جدید سقوط دارد و با یک پله سقوط به رده هجدهم رسید، ولی رده نخست آسیا را حفظ کرد.

بر این اساس ایران در صورت قهرمانی می‌توانست رده نخست آسیا را بعد از سال‌ها از ژاپن پس بگیرد که این اتفاق رخ نداد.

در زیر رده بندی آسیایی‌ها را در رده بندی فیفا می‌بینید:

ایران بازهم دوم آسیا ماند + عکس

منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->